Nákupní řád


  1. Nákupní řád ve zkratce a zjednodušeně
  2. Dodací podmínky
  3. Způsob dopravy a platební metody
  4. Dodání zboží na Slovensko
  5. Reklamace
  6. Řešení sporů
  7. Záruka
  8. Ochrana osobních údajů
  9. Zrušení objednávky
  10. EET
  11. Závěrečná ustanovení


1. Nákupní řád ve zkratce a zjednodušeně Nahoru

Vybrané zboží při vložení do košíku a odeslání objednávky se stává předmětem kupní smlouvy.
K ceně zboží je připočítáno poštovné, pro ČR od 70,- do 170,- Kč dle Vámi zvoleného způsobu platby. Zboží můžete bez udání důvodu vrátit do 14ti dnů na adresu prodejny: Pyžamový ráj Rozárka, Alena Zounová, Dlouhá 187/33, 412 01 Litoměřice. Obratem Vám zašleme zpět peníze za vrácené zboží. Zboží, které je skladem, zasíláme nejčastěji ihned přípradně druhý den po zaslání objednávky a většinou se stává, že zákazník má zboží u sebe do 3 dnů od odeslání objednávky.
Přejeme Vám příjemný nákup

2. Dodací podmínky Nahoru

Kupující je povinen vyplnit správně a pravdivě veškeré předepsané údaje a náležitosti ve formuláři s informacemi o zákazníkovi. V případě uvedení neúplných nebo nepravdivých údajů nebude Vaše objednávka vyřízena a bude stornována.

Zboží zasíláme v igelitové obálce nebo v obálce s ochrannou výplní či krabici. Zboží, které je skladem, zasíláme nejčastěji ihned přípradně druhý den po zaslání objednávky a většinou se stává, že zákazník má zboží u sebe následnující pracovní den od odeslání objednávky. Pokud není zboží skladem, zasíláme ho později. O zpoždění dodávky nebo vyprodání zboží budete informováni e-mailem. Děkujeme za pochopení.

3. Způsob dopravy a platební metody Nahoru

Zboží zasíláme Českou poštou nebo je možno jej vyzvednout osobně v naší prodejně v Litoměřicích. Způsob dopravy a platby vyberete při vyplňování objednávky.

Přepravce Způsob platby Způsob odeslání Číslo balíku Doba dodání
(od expedice)
Poštovné a balné
při objednávce
do 3000,- Kč
vč. DPH
při objednávce
nad 3000,- Kč
vč. DPH
PPLdobírka
v hotovosti
balíkzasíláme následující pracovní den120,- Kč zdarma

bude zasláno PPL
Česká poštadobírkadoporučeně,
doporučený balík
nezasíláme 2 - 5 pracovních dnů120,- Kč (do ceny max. 750,- Kč)zdarma

bude zasláno PPL
Česká poštadobírkabalík do ruky
balík na poštu
zasílá Česká pošta do 2 pracovních dnů170,- Kč
PPL, Slovenskodobírkabalíkzasíláme do tří dnů250,- Kč 250,- Kč

Přepravce Způsob platby Způsob odeslání Číslo balíku Doba dodání
(od expedice)
Poštovné a balné
při objednávce
do 2500,- Kč
vč. DPH
při objednávce
nad 2500,- Kč
vč. DPH
PPLpřevodembalíkzasíláme následující pracovní
den po uhrazení faktury
100,- Kč zdarma

bude zasláno PPL
Česká poštapřevodemdoporučeně,
doporučený balík
nezasíláme 2 - 5 pracovních dnů70,- Kč (do ceny max. 750,- Kč) zdarma

bude zasláno PPL
Česká poštapřevodembalík do ruky
balík na poštu
zasílá Česká pošta do 2 pracovních dnů120,- Kč


Poštovné zdarma při splnění podmínkek - objednávka nad 2 500,- nebo 3 000,- a odeslání vždy přepravní službou PPL.

V případě, že máte zájem o odeslání jiným způsobem. Napište to do poznámky.
V případě odeslání jimým přepravem je zákazníkovi poštovné účtováno dle zvoleného dopravce.

Dobírka
- nejpoužívanější způsob platby. Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli, na poště nebo přepravní společnosti. Zboží zasíláme jako doporučený dopis, balík na poštu a nebo do ruky. Přepravní společností PPL, kde je dodání následující pracovní den od odeslání.

Bankovní převod - platba předem na účet
- v případě úhrady převodem, jakmile bude Vámi objednané zboží připravené k expedici, bude Vám zaslána na Vámi zadanou e-mailovou adresu proforma faktury s přesnou částkou k úhradě. Ihned po obdržení této částky Vám zboží vyexpedujeme a budete o tom informováni mailem. Zboží zasíláme jako doporučený dopis, balík na poštu a nebo do ruky. Přepravní společností PPL, kde je dodání následující pracovní den od odeslání.

Platba v hotovosti
- hotově můžete zaplatit zboží při osobním odběru v naší prodejně v Litoměřicích. Expediční náklady jsou 0 Kč. Budete informováni e-mailem, že je zboží skladem a tudíž připravené pro Vás - bez potvrzujícího e-mailu není osobní odběr možný. Při osobním odběru není možné uplatnit vrácení zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní. Zákazník byl se zbožím seznámen a zboží mu bylo na prodejně předvedeno a ukázáno. Je možná pouze výměna zboží po předchozí dohodě.

Osobní odběr
- objednávka je rezervace zboží, platba na prodejně a podléhá EET na prodejně.

Zásilky, které nám jsou vráceny jako nevyzvednuté, zasíláme znovu pouze na Vaše vyžádání a připočítává se znovu poštovné a balné.

Poštovné zdarma
Vyberte si alespoň 1 výrobek označený symbolem POŠTOVNÉ ZDARMA (poštovní auto
s nápisem) a poštovné Vám nebude účtováno. Nezaleží na tom, zda si objednáte jenom tuto položku nebo spoustu jiných – stačí jeden výrobek označený tímto symbolem a poštovné bude zdarma! Tato nabídka se týká platby převodem. Zboží Vám bude odesláno Českou Poštou. Poštovné zdarma pouze při zvolení tohoto způsobu platby a odeslání. Zásilky s poštovným zdarma je možné zasílat pouze v ČR.

Nevyzvednutí objednávky
Vážení zákazníci,
každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 89/2012 Sb) dle našich obchodních podmínek. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami. Objednávku můžete stornovat do 1 hod. od objednání, nebo do odeslání. Po odeslání zboží nelze objednávku zrušit!

4. Dodání zboží na Slovensko Nahoru

Zboží, které nabízíme v našem e-shopu, zasíláme i na Slovensko. Před odesláním balíčku na Slovensko po Vás budeme vyžadovat potvrzení Vaší objednávky. Zboží bude zasláno přepravní společností PPL na dobírku. Zákazník za zboží zaplatí v eurech. Cena bude přepočítána na eura dle aktuálního kurzu ČNB. Doba dodání je 48 hodin od předání zásilky společnosti PPL. Cena poštovného je 250,- Kč.

5. Reklamace Nahoru

Při zasílání zboží zpět, přidejte nejlépe kopii dokladu o koupi. Balíčky vrácené formou dobírky nepřijímáme. Vracené zboží nám zašlete jako pojištěnou zásilku ve vhodném obalu, aby při přepravě nedošlo k poškození.

Jestliže obdržíte výrobek s prokazatelnou výrobní vadou, zašlete jej v původním obalu zpět na adresu naší prodejny: Pyžamový ráj Rozárka, Alena Zounová, Dlouhá 187/33, 412 01 Litoměřice, a my Vám jej vyměníme a bezplatně vrátíme zpět. Při uznání reklamace má zákazník právo na na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací.

Výměna zboží – v případě výměny zboží, udělejte prosím novou objednávku na nové zboží, které chcete vyměnit za původně objednané. Do poznámky k objednávce prosíme uveďte "Výměna zboží".
Pokud Vám díky nesprávnému výběru daný model nebo velikost nevyhovuje, pak můžete výrobek do 14 dnů vyměnit za jiný (14 dní - platí ode dne vyzvednutí balíčku do 14 kalendářních dnů, vracené zboží nám musí být doručeno do lhůty 14 dnů). V tomto případě Vám nebudeme při první výměně účtovat poštovné ani balné. Vždy nás kontaktujte e-mailem, když potřebujete něco změnit a ujistěte se o dostupnosti žádaného zboží. Výměna zboží je možná pouze v případě vrácení zboží v neporušeném stavu a s kopií dokladu o nákupu zboží. Do balíčku ke zboží na výměnu připojte svoji adresu, na kterou chcete vyměněné zboží zaslat a napište nám, co si přejete vyměnit. Výměnu zboží provedete tak, že vytvoříte novou objednávku, do které vložíte nové zboží, které chcete z našeho eshopu. Dále pak v pokladně eshopu nezapomeňte zaškrtnout políčko Výměna zboží. Vracené zboží zašlete zpět na adresu naší prodejny: Pyžamový ráj Rozárka, Alena Zounová, Dlouhá 187/33, 412 01 Litoměřice. Výměnu zboží vyřizujeme co nejdříve. Maximální lhůta pro výměnu zboží je 14 dní.

Výměna zboží ve lhůtě do 14 dní - v případě, že měníte zboží ve stejné cenové hodnotě nebude Vám účtováno žádné poštovné. V případě, že žádáte vyměnit zboží za jiné zboží ve vyšší cenové hodnotě, pak Vám bude na rozdílnou částku zaslaná faktura. Vždy nám na e-mail zounova.alena@seznam.cz oznamte vracené zboží. Druhá a další výměna zboží je možná při zaplacení poplatku 100,- až 150,- Kčdle velikosti zboží a odeslání na tuto částku Vám bude zaslaná faktura a po jejím uhrazení bude zboží odesláno.

Výměna zboží po lhůtě 14 dní – v případě, že chcete vyměnit zboží po delší době než je 14 dní max. do 50ti dnů, je toto možné pouze po dohodě na e-mailu zounova.alena@seznam.cz a v tomto případě si zákazník platí poštovné. Zboží na výměnu musí být vráceno kompletní, nepoužité, nenošené, neprané, včetně všech cedulek a štítků. Zákazník si platí poštovné 100,- Kč nebo 150,- Kč dle velikosti zboží a odeslání. Poštovné bude určeno podle druhu vráceného zboží (velikosti,ceny apod.) Na dodatečné poštovné Vám bude vystavena faktura a zaslána na mail. Po uhrazení faktury Vám zboží zašleme. Vracené zboží zašlete zpět na adresu naší prodejny: Pyžamový ráj Rozárka, Alena Zounová, Dlouhá 187/33, 412 01 Litoměřice. V přípdě, že zboží nebude vráceno v původním stavu a nebude mít originální obal či visačky nebude zákazníkovi ve výměně zboží vyhověno.

V případě výměny zboží zakoupeného bez platby poštovného (akce den bez poštovného, poštovné zdarma na určité zboží) bude při výměně zboží poštovné naúčtováno 100,- až 150,- Kč dle velikosti zboží a odeslání.

Odstoupení od smlouvy
  • Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb. má právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy nejlépe vyplněný formulář zasílá kupující nejlépe přímo se zbožím na kontaktní adresu provozovny prodávajícího, nebo emailem na email zounova.alena@seznam.cz
  • Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
  • Odstoupení od kupní smlouvy formulář musí být prodávajícímu prokazatelně doručeno nejpozději do čtrnácti dnů od převzetí zboží. Zboží by mělo být doručeno prodávajícímu nejpozději do čtrnácti dní od obdržení a jinak než na dobírku. A to nejlépe na adresu provozovny prodávajícího Pyžamový ráj Rozárka Alena Zounová Dlouhá 187/33, 412 01 Litoměřice.Vrácení zboží prodávajícímu provádí spotřebitel na své vlastní náklady.
  • Vracené zboží by mělo nejlépe splňovat následující podmínky:
    - zboží by mělo být nepoškozené, bez známek užívání či opotřebení
    - s veškerým příslušenstvím
    - pokud možno v původním obalu.
  • Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal.
  • V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající všechny peněžní prostředky, včetně nejlevnějšího způsobu dodání, které od spotřebitele přijal, stejným způsobem nejpozději však do 14ti dnů od doručení odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než prodávající obdrží zpět zboží, které chce kupující vrátit. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
  • Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno či opotřebeno vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn přiměřenou část odečíst z vrácené částky z kupní ceny.
  • Zboží zasílejte, prosíme, nejlépe (doporučujeme) v původním obalu zabalené tak, aby při jeho přepravě nedošlo k poškození.
  • Pokud při částečném odstoupení od smlouvy (vrácení jen některého zboží) klesne hodnota zboží pod možnost využití dopravy zdarma, je prodávající oprávněn přiúčtovat k zaslanému zboží dříve neúčtované poštovné - objednávka je řešena tak, jako by zákazník vrácené zboží neobjednal. Kupující může samozřejmě využít místo vrácení zboží výměnu za jinou velikost zboží, či jiný druh zboží.
  • Náklady spojené s navrácením zboží Prodávajícímu v případě odstoupení od kupní smlouvy Kupujícím hradí Kupující v plné výši.
  • Doporučujeme v případě odstoupení od smlouvy užít k tomu určený formulář. Formulář k odstoupení od kupní smlouvy. V tomto formuláři jsou také uvedeny veškeré bližší informace o postupu. Zboží doporučujeme zaslat pojištěné a nebo doporučeně.


  • Ke stažení:
    Odstoupení od smlouvy (formát DOC)
    Odstoupení od smlouvy (formát PDF)

Reklamace vady výrobku v záruční lhůtě 24 měsíců - vyskytne-li se v průběhu záruční doby vada na výrobku, výrobek můžete reklamovat osobně na prodejně nebo ho můžete zaslat poštou zpět na adresu prodejny: Pyžamový ráj Rozárka, Alena Zounová, Dlouhá 187/33, 412 01 Litoměřice. Výrobek odešlete s dokladem o koupi, popisem vady a návrhem na vyřízení reklamace - zda chcete výrobek opravit, vyměnit nebo vrátit peníze. Vámi zaslaný vadný výrobek bude předán výrobci na posouzení reklamace. Reklamaci se budeme snažit výřidit co nejdříve. Zákonem stanovená lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů.

Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně. Náklady na dopravu k nám hradí kupující a zpět ke kupujícímu hradíme my. Nejpépe je připojit popis vady, kopii kupního dokladu a kontakt na Vás. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu zákazníka informujeme. Reklamace vyřizujeme max. do 30 dnů.

Ke stažení:
Reklamační list (formát DOC)
Reklamační list (formát PDF)

Při vrácení zboží bude zákazníkovi vrácena celá kupní částka za zboží + poštovné 70,- Kč.

Vrácení zboží či zaslání zboží na výměnu nám vždy oznamte na e-mail: zounova.alena@seznam.cz

6. Řešení sporů Nahoru

V případě, že dojde mezi Alena Zounová www.Spodni-pradlo-darka.cz a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

7. Záruka Nahoru

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením. Při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě.

Drobná změna dezénu je vyhrazena.

8. Ochrana osobních údajů Nahoru

Veškeré údaje a data, která uvádíte v našem obchodě, jsou důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována dalším subjektům mimo společnost Naspers OCS Czech Republic s.r.o., provozující portál Heureka.cz. V rámci smluvní dohody, podle pravidel a s pověřením ÚOOÚ, zasílá Heureka.cz anonymní e-mailový dotazník, týkající se spokojenosti zákazníka, na jehož základě vznikají recenze daného internetového obchodu Ověreno zákazníky. Společnost Naspers OCS Czech Republic s.r.o. se zavazuje uvedené e-mailové adresy nepředávat třetí straně, nepoužívat je k dalším účelům, a do 30-ti dnů je odstranit ze své databáze. Výjimku také tvoří externí dopravci Česká pošta, PPL, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží, a partneři zajišťujících platební styk, jako je banka, vždy však pouze v rámci jedné konkrétní platby s využitím těchto služeb a výhradně v mezích zákona na ochranu osobních údajů.

9. Zrušení objednávky Nahoru

Objednávku můžete stornovat nebo změnit e-mailem na adresu zounova.alena@seznam.cz
do 1 hodiny od odeslání objednávky. Po této době již nebude možno objednávku změnit. Změnu (např. doobjednání) nebo storno objednávky lze provést pouze za předpokladu, že zboží ještě nebylo připraveno k expedici.
V případě, že zboží bylo již zabaleno a připraveno k expedici bude Vámi vybrané zboží zaslané jako další objednávka.

10. EET Nahoru

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.

11. Závěrečná ustanovení Nahoru

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto něco jiného. Při trvalém smluvním vztahu (je-li písemně uzavřena rámcová kupní smlouva) má kupující právo odstoupit od smlouvy, dojde-li po podpisu smlouvy k podstatné změně podmínek. Odešle-li objednávku po dni, v němž došlo ke změně podmínek, platí, že se změnou souhlasí. Odstoupení je účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu, nevztahuje se však na zásilku již předanou dopravci. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží (včetně příp. expedičních a dopravních nákladů) uvedenou v ceníku na internetové stránce, nebude-li v konkrétním případe prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán. Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavec 1 obchodního zákona dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl.. Platné od 15. 2. 2018.

Košík

Košík je prázdný.

Vyhledávání

Kategorie:

Velikost:

Výrobce: