Nákupní řád


  1. Nákupní řád ve zkratce a zjednodušeně
  2. Dodací podmínky
  3. Způsob dopravy a platební metody
  4. Dodání zboží na Slovensko
  5. Reklamace
  6. Řešení sporů
  7. Záruka
  8. Ochrana osobních údajů
  9. Zrušení objednávky
  10. EET
  11. Závěrečná ustanovení


1. Nákupní řád ve zkratce a zjednodušeně Nahoru

Vybrané zboží při vložení do košíku a odeslání objednávky se stává předmětem kupní smlouvy.
K ceně zboží je připočítáno poštovné, pro ČR od 70,- do 170,- Kč dle Vámi zvoleného způsobu platby. Zboží můžete bez udání důvodu vrátit do 14ti dnů na adresu prodejny: Pyžamový ráj Rozárka, Alena Andršová, Dlouhá 187/33, 412 01 Litoměřice. Obratem Vám zašleme zpět peníze za vrácené zboží. Zboží, které je skladem, zasíláme nejčastěji ihned přípradně druhý den po zaslání objednávky a většinou se stává, že zákazník má zboží u sebe do 3 dnů od odeslání objednávky.
Přejeme Vám příjemný nákup

2. Dodací podmínky Nahoru

Kupující je povinen vyplnit správně a pravdivě veškeré předepsané údaje a náležitosti ve formuláři s informacemi o zákazníkovi. V případě uvedení neúplných nebo nepravdivých údajů nebude Vaše objednávka vyřízena a bude stornována.

Zboží zasíláme v igelitové obálce nebo v obálce s ochrannou výplní či krabici. Zboží, které je skladem, zasíláme nejčastěji ihned přípradně druhý den po zaslání objednávky a většinou se stává, že zákazník má zboží u sebe následnující pracovní den od odeslání objednávky. Pokud není zboží skladem, zasíláme ho později. O zpoždění dodávky nebo vyprodání zboží budete informováni e-mailem. Děkujeme za pochopení.

3. Způsob dopravy a platební metody Nahoru

Zboží zasíláme Českou poštou nebo je možno jej vyzvednout osobně v naší prodejně v Litoměřicích. Způsob dopravy a platby vyberete při vyplňování objednávky.

Přepravce Způsob platby Způsob odeslání Číslo balíku Doba dodání
(od expedice)
Poštovné a balné
při objednávce
do 3000,- Kč
vč. DPH
při objednávce
nad 3000,- Kč
vč. DPH
PPLdobírka
v hotovosti
balíkzasíláme následující pracovní den120,- Kč zdarma

bude zasláno PPL
Česká poštadobírkadoporučeně,
doporučený balík
nezasíláme 2 - 5 pracovních dnů120,- Kč (do ceny max. 750,- Kč)zdarma

bude zasláno PPL
Česká poštadobírkabalík do ruky
balík na poštu
zasílá Česká pošta do 2 pracovních dnů170,- Kč
PPL, Slovenskodobírkabalíkzasíláme do tří dnů250,- Kč 250,- Kč

Přepravce Způsob platby Způsob odeslání Číslo balíku Doba dodání
(od expedice)
Poštovné a balné
při objednávce
do 2500,- Kč
vč. DPH
při objednávce
nad 2500,- Kč
vč. DPH
PPLpřevodembalíkzasíláme následující pracovní
den po uhrazení faktury
100,- Kč zdarma

bude zasláno PPL
Česká poštapřevodemdoporučeně,
doporučený balík
nezasíláme 2 - 5 pracovních dnů70,- Kč (do ceny max. 750,- Kč) zdarma

bude zasláno PPL
Česká poštapřevodembalík do ruky
balík na poštu
zasílá Česká pošta do 2 pracovních dnů120,- Kč


Poštovné zdarma při splnění podmínkek - objednávka nad 2 500,- nebo 3 000,- a odeslání vždy přepravní službou PPL.

V případě, že máte zájem o odeslání jiným způsobem. Napište to do poznámky.
V případě odeslání jimým přepravem je zákazníkovi poštovné účtováno dle zvoleného dopravce.

Dobírka
- nejpoužívanější způsob platby. Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli, na poště nebo přepravní společnosti. Zboží zasíláme jako doporučený dopis, balík na poštu a nebo do ruky. Přepravní společností PPL, kde je dodání následující pracovní den od odeslání.

Bankovní převod - platba předem na účet
- v případě úhrady převodem, jakmile bude Vámi objednané zboží připravené k expedici, bude Vám zaslána na Vámi zadanou e-mailovou adresu proforma faktury s přesnou částkou k úhradě. Ihned po obdržení této částky Vám zboží vyexpedujeme a budete o tom informováni mailem. Zboží zasíláme jako doporučený dopis, balík na poštu a nebo do ruky. Přepravní společností PPL, kde je dodání následující pracovní den od odeslání.

Platba v hotovosti
- hotově můžete zaplatit zboží při osobním odběru v naší prodejně v Litoměřicích. Expediční náklady jsou 0 Kč. Budete informováni e-mailem, že je zboží skladem a tudíž připravené pro Vás - bez potvrzujícího e-mailu není osobní odběr možný. Při osobním odběru není možné uplatnit vrácení zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní. Zákazník byl se zbožím seznámen a zboží mu bylo na prodejně předvedeno a ukázáno. Je možná pouze výměna zboží po předchozí dohodě.

Osobní odběr
- objednávka je rezervace zboží, platba na prodejně a podléhá EET na prodejně.

Zásilky, které nám jsou vráceny jako nevyzvednuté, zasíláme znovu pouze na Vaše vyžádání a připočítává se znovu poštovné a balné.

Poštovné zdarma
Vyberte si alespoň 1 výrobek označený symbolem POŠTOVNÉ ZDARMA (poštovní auto
s nápisem) a poštovné Vám nebude účtováno. Nezaleží na tom, zda si objednáte jenom tuto položku nebo spoustu jiných – stačí jeden výrobek označený tímto symbolem a poštovné bude zdarma! Tato nabídka se týká platby převodem. Zboží Vám bude odesláno Českou Poštou. Poštovné zdarma pouze při zvolení tohoto způsobu platby a odeslání. Zásilky s poštovným zdarma je možné zasílat pouze v ČR.

Nevyzvednutí objednávky
Vážení zákazníci,
každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 89/2012 Sb) dle našich obchodních podmínek. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami. Objednávku můžete stornovat do 1 hod. od objednání, nebo do odeslání. Po odeslání zboží nelze objednávku zrušit!

4. Dodání zboží na Slovensko Nahoru

Zboží, které nabízíme v našem e-shopu, zasíláme i na Slovensko. Před odesláním balíčku na Slovensko po Vás budeme vyžadovat potvrzení Vaší objednávky. Zboží bude zasláno přepravní společností PPL na dobírku. Zákazník za zboží zaplatí v eurech. Cena bude přepočítána na eura dle aktuálního kurzu ČNB. Doba dodání je 48 hodin od předání zásilky společnosti PPL. Cena poštovného je 250,- Kč.

5. Reklamace Nahoru


Ke stažení:
Reklamační list (formát DOC)
Reklamační list (formát PDF)

Při zasílání zboží zpět, přidejte vždy kopii dokladu o koupi. Balíčky vrácené formou dobírky nepřijímáme. Vracené zboží nám zašlete jako pojištěnou zásilku ve vhodném obalu, aby při přepravě nedošlo k poškození.

Jestliže obdržíte výrobek s prokazatelnou výrobní vadou, zašlete jej v původním obalu zpět na adresu naší prodejny: Pyžamový ráj Rozárka, Alena Andršová, Dlouhá 187/33, 412 01 Litoměřice, a my Vám jej vyměníme a bezplatně vrátíme zpět. Při uznání reklamace má zákazník právo na na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací.

Výměna zboží – v případě výměny zboží, udělejte prosím novou objednávku na nové zboží, které chcete vyměnit za původně objednané. Do poznámky k objednávce prosíme uveďte "Výměna zboží".
Pokud Vám díky nesprávnému výběru daný model nebo velikost nevyhovuje, pak můžete výrobek do 14 dnů vyměnit za jiný (14 dní - platí ode dne vyzvednutí balíčku do 14 kalendářních dnů, vracené zboží nám musí být doručeno do lhůty 14 dnů). V tomto případě Vám nebudeme při první výměně účtovat poštovné ani balné. Vždy nás kontaktujte e-mailem, když potřebujete něco změnit a ujistěte se o dostupnosti žádaného zboží. Výměna zboží je možná pouze v případě vrácení zboží v neporušeném stavu a s kopií dokladu o nákupu zboží. Do balíčku ke zboží na výměnu připojte svoji adresu, na kterou chcete vyměněné zboží zaslat a napište nám, co si přejete vyměnit. Výměnu zboží provedete tak, že vytvoříte novou objednávku, do které vložíte nové zboží, které chcete z našeho eshopu. Dále pak v pokladně eshopu nezapomeňte zaškrtnout políčko Výměna zboží. Vracené zboží zašlete zpět na adresu naší prodejny: Pyžamový ráj Rozárka, Alena Andršová, Dlouhá 187/33, 412 01 Litoměřice. Výměnu zboží vyřizujeme co nejdříve. Maximální lhůta pro výměnu zboží je 30 dní.

Výměna zboží po lhůtě 14 dní – v případě, že chcete vyměnit zboží po delší době než je 14 dní max. do 50ti dnů, je toto možné pouze po dohodě na e-mailu alena.andrsova@seznam.cz a v tomto případě si zákazník platí poštovné. Zboží musí být vráceno kompletní, nepoužité, nenošené, neprané, včetně všech cedulek a štítků. Zákazník si platí poštovné 50,- Kč nebo 100,- Kč dle dohody. Poštovné bude určeno podle druhu vráceného zboží (velikosti, ceny apod.) Peníze prosíme přiložte k vrácenému zboží. Vracené zboží zašlete zpět na adresu naší prodejny: Pyžamový ráj Rozárka, Alena Andršová, Dlouhá 187/33, 412 01 Litoměřice. V přípdě, že zboží nebude vráceno v původním stavu a nebude mít originální obal či visačky nebude zákazníkovi ve výměně zboží vyhověno.

V případě, že měníte zboží ve stejné cenové hodnotě nebude Vám účtováno žádné poštovné.
V případě, že žádáte vyměnit zboží za jiné zboží ve vyšší cenové hodnotě, pak rozdílnou částku po domluvě s námi buď přiložte k vracenému zboží nebo Vám bude rozdílná částka připočtena k poštovnému, které činí 120,- Kč. Vždy nám na e-mail alena.andrsova@seznam.cz oznamte vracené zboží. Druhá a další výměna zboží je možná při zaplacení poplatku 50,- Kč (poštovné). Tuto částku 50,- Kč přiložte k vracenému zboží. V případě, že částka nebude přiložena k vracenému zboží, bude Vám tato částka připočtena k poštovnému, které činí 120,- Kč.

V případě výměny zboží zakoupeného bez platby poštovného (akce den bez poštovného, poštovné zdarma na určité zboží) bude při výměně zboží poštovné naúčtováno paušální částkou 100,- Kč.

Odstoupení od smlouvy – V souladu se zákonem č. 367/2000 máte možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme, kontaktujte nás na mail alena.andrsova@seznam.cz uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu pro vrácení peněz. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.

Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu, musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky jeho používání. Je třeba vrátit kompletně vše, co bylo na základě kupní smlouvy získáno. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím pečlivě zboží zabalte, tak aby nemohlo během přepravy dojít k poškození, či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku. Doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny na váš účet po doručení zboží na naši adresu do 30 kalendářních dnů.

Reklamace vady výrobku v záruční lhůtě 24 měsíců - vyskytne-li se v průběhu záruční doby vada na výrobku, výrobek můžete reklamovat osobně na prodejně nebo ho můžete zaslat poštou zpět na adresu prodejny: Pyžamový ráj Rozárka, Alena Andršová, Dlouhá 187/33, 412 01 Litoměřice. Výrobek odešlete s dokladem o koupi, popisem vady a návrhem na vyřízení reklamace - zda chcete výrobek opravit, vyměnit nebo vrátit peníze. Vámi zaslaný vadný výrobek bude předán výrobci na posouzení reklamace. Reklamaci se budeme snažit výřidit co nejdříve. Zákonem stanovená lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů.

Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně. Náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradíme my. Výrobek přijímáme pouze v originálním obalu od výrobce. Vždy je třeba připojit popis vady, kopii kupního dokladu (dodacího listu) a kontakt na Vás. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu zákazníka informujeme.

Při vrácení zboží bude zákazníkovi vrácena celá kupní částka za zboží + poštovné 70,- Kč.

Vrácení zboží či zaslání zboží na výměnu nám vždy oznamte na e-mail: alena.andrsova@seznam.cz

6. Řešení sporů Nahoru

Případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky. Případné spory mezi Pyžamovým rájem Rozárka - Alena Andršová a kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak doporučujeme kupujícímu nejdříve využít tento kontakt pro vyřešení nastalé situace.

7. Záruka Nahoru

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením. Při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě.

Drobná změna dezénu je vyhrazena.

8. Ochrana osobních údajů Nahoru

Veškeré údaje a data, která uvádíte v našem obchodě, jsou důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována dalším subjektům mimo společnost Naspers OCS Czech Republic s.r.o., provozující portál Heureka.cz. V rámci smluvní dohody, podle pravidel a s pověřením ÚOOÚ, zasílá Heureka.cz anonymní e-mailový dotazník, týkající se spokojenosti zákazníka, na jehož základě vznikají recenze daného internetového obchodu Ověreno zákazníky. Společnost Naspers OCS Czech Republic s.r.o. se zavazuje uvedené e-mailové adresy nepředávat třetí straně, nepoužívat je k dalším účelům, a do 30-ti dnů je odstranit ze své databáze. Výjimku také tvoří externí dopravci Česká pošta, PPL, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží, a partneři zajišťujících platební styk, jako je banka, vždy však pouze v rámci jedné konkrétní platby s využitím těchto služeb a výhradně v mezích zákona na ochranu osobních údajů.

9. Zrušení objednávky Nahoru

Objednávku můžete stornovat nebo změnit e-mailem na adresu alena.andrsova@seznam.cz
do 1 hodiny od odeslání objednávky. Po této době již nebude možno objednávku změnit. Změnu (např. doobjednání) nebo storno objednávky lze provést pouze za předpokladu, že zboží ještě nebylo připraveno k expedici.
V případě, že zboží bylo již zabaleno a připraveno k expedici bude Vámi vybrané zboží zaslané jako další objednávka.

10. EET Nahoru

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.

11. Závěrečná ustanovení Nahoru

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto něco jiného. Při trvalém smluvním vztahu (je-li písemně uzavřena rámcová kupní smlouva) má kupující právo odstoupit od smlouvy, dojde-li po podpisu smlouvy k podstatné změně podmínek. Odešle-li objednávku po dni, v němž došlo ke změně podmínek, platí, že se změnou souhlasí. Odstoupení je účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu, nevztahuje se však na zásilku již předanou dopravci. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží (včetně příp. expedičních a dopravních nákladů) uvedenou v ceníku na internetové stránce, nebude-li v konkrétním případe prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán. Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavec 1 obchodního zákona dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl.. Platné od 1. 1. 2014.

Košík

Košík je prázdný.

Vyhledávání

Kategorie:

Velikost:

Výrobce: